środa, 9 sierpnia 2017

Święta Rodzina i stajenka.


Święta Rodzina - lipiec
http://kulskowo.blogspot.com/2017/07/527-kartki-bn-2017-lipiecwytyczna.html



Spóźniona karteczka, którą zgłosiłam też do Inki i ją już raz pokazałam  ( i też się spóźniłam , o godzinkę).

Stajenka, szopka -sierpień

Wyszyłam dwa hafciki, z drugiego zrobiłam karteczkę sierpniową

http://kulskowo.blogspot.com/2017/08/537-kartki-bn-2017-sierpienwytyczna.html




Jak się cieszę jestem już z wyzwaniami u Uli na bieżąco !

Po komentarzu Ani karteczkę z szopką dopiszę sobie do jej sierpniowego wyzwania . Zostanie mi do zrobienia u Ani tylko 8 kartek ;-)

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam xxx, maja w sobie to coś, co powoduje, że karteczka jest wyjątkowa1 Super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje początki karteczkowe, to były tylko kartki z wyszywanymi wzorami ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. świetne te karteczki , hehehe obie mogą byc i do mojej sierpniowej zabawy gdzie jest szopka i zielony :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli pozwolisz to tę z szopką zapiszę sobie na sierpień u Ciebie. Mam ogromne zaległości, zostanie tylko 8 do zrobienia ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Śliczne karteczki, w świątecznych klimatach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super. życze szczęścia przy losowaniu.
    pozdrawiam

    ดูหนังฝรั่ง

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Zauroczyły mnie te hafty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podobają :-)Znalazłam je na Pintereście, ale do źródła nie dotarłam.

      Usuń
  6. Bardzo ładne karteczki, motyw Bożej Rodziny zawsze mi się podobał!Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo świąteczne, hafty o kartkach niech się wypowiadają inni ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękne hafciki:) Super karteczki z nimi przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne karteczki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń