wtorek, 4 kwietnia 2017

Jajo - kartka.

Wczoraj zaczęłam wypisywać kartki, okazało się że mam ich stanowczo za mało . Cały wczorajszy wieczór i dzisiejszy ranek spędziłam na składaniu kartek wielkanocnych.
Zrobiłam pierwszą w tym roku kartkę o kształcie jaja. Będzie to moja pierwsza kartka na wyzwanie u Ani.     W tym miesiącu inspiruje nas Czarna Dama.

A oto moja karteczka.


Ostatnio troszkę leniuchowałam, robótki poszły w odstawkę. Byłam za to dwa razy na występach. Najpierw na koncercie trzech perkusistów  Trio Per Ka 
Spodobały nam się te wyjścia , kupiliśmy już bilety na dwa następne koncerty.

13 komentarzy:

  1. Karteczka sliczna, ja jeszcze mam przed sobą pierwsza jajcowa karteczkę ale sie zmierzę z tematem niedługo!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczną kartkę zrobiłaś :).

    Fajne są takie wyjścia :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, śliczna kartka w pastelowej delikatnej kolorystyce.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pocztówka w kształcie jaja wyszła ślicznie.
    I gratuluję takich wspaniałych wyjść. Zyczę ich jak najwięcej.
    Pozdrawiam Cię wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło Twoje jajo - jest bardzo delikatne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu super sobie poradziłaś z tą jajcową kartką. Mnie się osobiście podoba taki właśnie format kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna karteczka. Miłaj zabawy na koncertach:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię niestandardowe kartki:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu karteczka wyszła Ci ślicznie, możesz śmiało robić więcej takich jajcowych karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ☺ podaj mi na maila swoj adres do wysylki wedrujacego filmu daria.krys@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna wielkanocna aranżacja :)

    OdpowiedzUsuń