piątek, 11 listopada 2016

Stemplowane błyszczące święta.

Na mojej kartce są stemple i błyszczy się .





Od czasu gdy dostałam maszynkę do wykrojników stemple urlopują w pudełku;-)
Do wyjęcia  i użycia ich  zmobilizowało mnie wyzwanie na blogu Zielone koty.pl

http://sklepzielonekoty.blogspot.ie/2016/11/wyzwanie-stemplowane-swieta_4.html
klikaj w banerek

Bazę kartki ostemplowałam nutkami, słabo je widać (dlatego jest zbliżenie na nutki ) , są delikatne, za to widoczny jest rogacz. Napis to też stempel.

Na mojej kartce błyszczą  się choinki.
Zgłaszam ją na wyzwanie do SklepikuGosi 

http://sklepikgosi.blogspot.com/2016/11/wyzwanie-2-byszczy-sie.html
klikaj w banerek


22 komentarze:

  1. Ciekawa karteczka:-) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowe zabawki cieszą, ale fajnie, że wygrzebałaś te stare, bo stempelki cudne i świetnie sobie z nimi dajesz radę. Karteczka przeurocza. Powodzenia w wyzwaniu !
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są takie narzędzia. Można wyczarować piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja maszynka to prezent od córki, zakochałam się w niej. tylko wykrojniki pochłaniają wszystkie zaskórniaki ;-)

      Usuń
  4. Świetna! Ładnie ją wymyśliłaś:))).
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, ależ z Ciebie pomysłowy Dobromir. Śliczne karteczki robisz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, powodzenia z tą cudną karteczką!

    OdpowiedzUsuń
  7. widać i nutki i rogacza :) podoba mi się ten rogacz wyskakujący zza drzew, fajna kartka

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te błyszczące choineczki :) podoba mi się :) dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Ania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wykorzystanie stempli. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  10. I dobrze, że je wyjęłaś, bo powstała piękna praca.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi.

    OdpowiedzUsuń