sobota, 4 czerwca 2016

Gałąź, klucze !

 Do 7 czerwca trzeba wykonać karteczkę a lepiej jeszcze inną pracę na której powinna znaleźć się gałąź i klucze

http://hubka38.blogspot.com/2016/05/wyzwanie2-plus-podsumowanie_8.html#comment-form
klikaj w banerek

W swoich zasobach znalazłam papier z gałązkami, klucze do wycięcia, tekturki też pasujące do wyzwania.
Litości , kto to za mnie połączy !!!
W zeszłym miesiącu chciałam ozdobić notes skończyło sie na kartce ( notes tez zrobiłam, ale nadaje sie do zniszczenia, by nikt mojego dzieła nie widział). Teraz pomyślałam o zakładce, wpadłam na moment do hubki38, a tam zakładki już są ;-(
Kartek też  już jest kilka .
Jednak zrobiłam zakładkę ;-)


 Mam nadzieję, że na moim drzewie widoczne są konary. Pod moim drzewem z kleju na gorąco jest papier z konarami, ich niestety nie widać.

a może to nie konary tylko zamarznięta szyba , ale artysta tzn ja widzi konary ;-)

Chciałam jeszcze raz przejrzeć zgłoszone prace na to wyzwanie  prace  i okazało się,że bardzo zainspirowałam sie pracą Małgorzaty Zołtek.
Gosiu wybacz, ale to bardzo nie zamierzona inspiracja. Jeżeli miałabym ponieść karę za plagiat, to już sie sama ukarałam. Mam palce poparzone klejem na gorąco i zielone od kolorowego kleju, który nie chce zejść z palców.
Za godzinkę jadę do Jarosławca i nie zdążę już zrobić nowej pracy.

6 komentarzy:

  1. Basiu może i zainspirowałaś się pracą Małgosi, ale Twoje drzewo jest zupełnie inne :)
    Bardzo fajny pomysł z tym klejowym drzewem, wyszło 3D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszła:) A pomysł rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ci wyszło. Pozdrawiam serdecznie Zosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy kształt zakładki. Fajna praca, ciekawy pomysł na konary:)

    OdpowiedzUsuń