poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Szyję !!!

 Okazuje się , że długi okres przerwy w szyciu nie wyszedł mi na dobre.
Szyję, pruję ,poprawiam.

Dzisiaj uszyłam torbę na zakupy.


 Powstała różowa torba


Można powiedzieć, że jest dwustronna . Z wierzchu jest cała we wzorek. W środku jest różowo- wzorzysta


W wewnętrznej część wszyłam kieszeń


Druga torba posiada długie uszy i zapięcie na rzepy


 Trzecia , to okrutny niewypał. Nie wolno brać się za szycie, jeżeli materiał jest w kratę i nie posiada się go w odpowiedniej ilości, by ją tzn kratkę dopasować.





Brałam udział w zabawie na blogu "Niebieski Kot  szyje"
Katarzyna kilka dni temu niebieskiego kota do mnie przysłała. Kot się już u mnie zadomowił i pilnuje moich kluczy.


Pozwoliłam sobie pobrać zdjęcie od Katarzyny, by pokazać kota w całej okazałości i w odpowiednim kolorze. Kasiu, nie mogłam się oprzeć .

Bardzo dziękuję za kotka , podoba mi się bardzo, budzi też zachwyt wśród moich koleżanek. 

15 komentarzy:

  1. torby wyszły super, ta w kratke jest urocza, a kot wymiata:-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ten niewypał jak najbardziej wypalił! Fajne torby.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Torby fajne a do kratki trzeba było coś dołożyć i uszyć większą:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne :) ta w kratkę przypadla mi najbardziej do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne torby,nie ma się o co czepiać,a ten niewypał to ogromnie mi się spodobał :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie szyjesz ... torby super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie fajnie wyszły i powodu do czepiania się nie ma:))
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Torby superowe każda jedna i kicio słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne torby, nawet ta w kratkę ma swój urok. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne torby poszyłaś. Ja stwierdziłam,że nie tylko w szyciu,ale i w dzierganiu i pieczeniu ciast lepiej dłuższych przerw nie robić, bo potem się wyważa otwarte wcześniej drzwi.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne torby Basiu:)
    Kiciorek super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje torby są świetnie, nie widzę, żeby Ci się coś nie udawało. Kota gratuluję jest b. ładny :)

    OdpowiedzUsuń