sobota, 16 kwietnia 2016

Nietypowe BN

Święta w nietypowych kolorach ?

http://swietanaokraglo.blogspot.com/2016/04/swieta-w-nietypowych-kolorach-wyzwanie.html
klikaj w banerek
Widziałam już kilka ciekawych prac. Moja jest bardzo prosta.
Choinka i napis. Kolory to bordo i róż , to tak dla wyjaśnienia.
Rano juz po opublikowaniu zmieniłam zdjęcie, to chyba jest lepsze ;-)




Dzisiaj byłam w Swołowie na nauce haftu płaskiego, jutro jadę na haft krzyżykowy. To nic, że krzyżykowym posługuję się w stopniu moim zdaniem więcej niż dobrym (poza lewą stroną ) jednak spotykam tam świetne Dziewczyny !

13 komentarzy:

  1. Nie widziałam poprzedniego zdjęcia ale tu ładnie widać kolory, że nietypowe ;)) i choinka też oryginalna - inna, z siankiem. Dobrze, że zdanie swą trudność ujawniło tylko w zrobieniu zdjęcia, bo sie bałam że pouciekacie ;)
    Spotkania w gronie zakręconych podobnymi tematami zawsze dobrze robią człowiekowi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i mięciutko wygląda choinka :-))) Kolory świetnie do niej pasują :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta karteczka w nietypowej dla Świąt BN kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choinki!? Teraz!? ;) Nietypowe kartki w nietypowym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpiękniejsze zestawienie kolorystyczne to i choinka najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie zinterpretowałaś zadany temat.
    A spotkania rękodzielnicze ładują nasze akumulatory, warte są czasu poświęconego na nie, a czasami odległości do pokonania. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, a choineczka prezentuje się wspaniale i zaskakująco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, uwielbiam pomponiki ale na takie zastosowanie jeszcze nie wpadłam! Świetny pomysł z tą choinką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory pięknie dobrane, a pomponikowa choineczka kojarzy się z przytulnym miejscem, w którym miło spędzić święta :)

    OdpowiedzUsuń