piątek, 11 marca 2016

Etap VII zabawy wielkanocnej


http://hubka38.blogspot.com/2016/03/vii-etap-czyli-hardcore-ale-dla-mnie.html
klikaj w obrazek 
 Szycie , kwiaty !!!

Już kiedyś raz zrobiłam przeszycia maszyną , raz zrobiłam udawane tzn zrobiłam je mazakiem. Oczywiście okazało się, że te udawane nie umywają się do autentycznych.
Postanowiłam, że tym razem muszę wyciągnąć maszynę, lub chociaż nawlec igłę.

Kwiaty ? Co za problem pomyślałam, zrobi się.  Lekkie niedocenienie zadania spowodowało, że miałam pod górkę . Nie udawały  mi się żadne kwiatki , trudno było powiedzieć, że tak wyglądają  kwiaty wiosenne, jeżeli w ogóle ktoś pomyślałby że to są kwiaty. Użyłam gotowce.

Pytanko mam, czy bratki to wiosenne kwiatki ?


Druga karteczka moim zdaniem spełnia warunki zadania. Papier "Wiosenna Łąka", przeszycia też są.
Że taka skromna ;-)


 Postanowiłam, że będę robiła nie jedną a trzy karteczki, przecież trzeba już biec na pocztę.
Czas nagli.

Zdjęcia robione na balkonie. Bardzo dzisiaj nieprzyjemna u nas pogoda.

2 komentarze:

  1. Świetne karteczki, tez mam nie lada problem z tymi kwiatkami... a powiem Ci, ze też nad bratkami się zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki, przeszycia dodają uroku

    OdpowiedzUsuń