środa, 23 września 2015

WCiD u Maknety

Czytanie beletrystyki idzie mi troszkę wolniej, bo zaopatrzyłam się w nowy "Twój styl" a ten z poprzedniego miesiąca jeszcze nie był w całości przeczytany.
Czytam teraz "Krok do szczęścia " Anny Ficner-Ogonowskiej., ciąg dalszy "Alibi na szczęście "


Robię chustę , szydełkiem . Znalazłam śliczny wzór, troszkę przestrzenny. Opłaciło się zastosowanie tego wzoru do tych nici , bo chyba wreszcie coś z nich powstanie. Była już chusta zrobiona na drutach, która nie zachwyciła, były kwadraciki na tunikę ( dobrze,że nie cięłam nitek)... Gdy znalazłam ten wzór szybko chwyciłam znowu za szydełko.


Jak widać jeszcze dużo pracy do zakończenia chusty mi zostało.
Wpis linkuję do Maknety .
Wybierając się na sesję z Kwiatkowską ( poprzedni post ) liczyłam na to , że na promenadzie w Ustce będzie mniej osób i sesja bardziej się rozwinie.
Wywołałam wspomnienia o Irenie Kwiatkowskiej , dziękuję za komentarze.

15 komentarzy:

  1. Świetnie wychodzi ta chusta. Już jakiś czas temu chciałam spróbować tego wzoru, jeszcze tego nie zrobiłam. Dalej mnie zachwyca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta zapowiada się ciekawie i chyba nie będziesz już musiała nic pruć. Dla mnie urocze połączenie koloru i wzoru
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No i bardzo dobrze, że chwyciłaś, gdyż efekt jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta trochę przypomina moją, choć widzę inny wzór.
    Na pewno będziesz z niej zadowolona:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta zachwyca... a książki Ogonowskiej czytają się same:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta i ten melanżyk fajnie się prezentuje :) Moja mama się też przymierza do zrobienia, a nie jest pewna jak wyjdzie, więc jutro jej pokażę, jak to super wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ pięknie układa Ci się ta chusta! Świetny wzór i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie to włóczka, do tej chusty ;) świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękną chustę robisz. Bardzo lubię "Twój Styl" i swego czasu czytałam go regularnie od deski do deski, a potem przestałam się wyrabiać z bieżącym czytaniem, narobiły mi się duże zaległości i odpuściłam sobie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusta rzeczywiscie mozena sie zachwycac, mote odpatrze ten wzor?

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna chusta, miłej lektury:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń