wtorek, 14 kwietnia 2015

Serduszka !

Wczoraj po południu uszyłam serca.






Tylko jedno miało zawieszkę. Resztę doszyłam dzisiaj rano.


 To elfikowe serce ma z każdej strony przy zawieszce koralikowe serduszko, prawie je na zdjęciu nie widać .


Takie uszyłam dwa, z każdej strony inne, wykończenie maja podobne.


To serduszko z zebrą uszyte jest z bardzo niewdzięcznego materiału, bardzo się siepało.

 Takie serduszka tez są dwa , to drugie bez zdjęcia ma bezową zawieszkę.


To z kolei ma zawieszkę zrobioną szydełkiem. Wplotłam czerwone i czarne koraliki.

Serduszka w paseczki też są dwa . Jedno troszkę infantylne z różową zawieszką, kokardką i doszytą kotwicą z jednej i kołem sterowym z drugiej strony. Drugie ma zawieszkę z  nieobszytego  paseczka z nasuniętymi na niego kolorowymi koralikami.

Uszyłam 9 serduszek.
Było też dziesiąte. Jednak w ferworze krojenia ułożyłam dzianinę z której miało być uszyte w niewłaściwy sposób i bardzo sie zdeformowało w czasie wypychania. Nie było co ratować, poszło do śmieci.

7 komentarzy:

  1. Basiu! Jesteś wielka! Dziękuję Ci za przyłączenie się do Akcji Serduszkowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne serca uszylas teraz czas za wstazki sie wziasc i obrazek zrobic nie jest to trudne

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne serducha!Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie ładne... i wszystkie tak samo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Basiu, właśnie dostałam serduszka i od razu je umieściłam w albumie serduszkowym w grupie Patchwork po Polsku. Bardzo dziękuję, są śliczne i dzieciom w CZD będą się na pewno p;odobały

    OdpowiedzUsuń