sobota, 14 lutego 2015

Anioł A i anioł R ! 7/52

Aniołki wysłane, Renata i Anita już je otrzymały, więc moja rozdawajka zakończona !

A tak powstawały;


Na zdjęciu zauważyłam,że aniołek R nie ma jednej stópki , poprawiłam


 Dodałam kontury, aniołki otrzymały twarze , ręce i nogi 


 Dokrzyżykowałam  ( jest taki wyraz ? ) ptaszki.


 I na koniec zdjęcie aniołków w ramkach. Kanwy nie docinałam, więc można wyjąć aniołki z ramki i zrobić z nimi co dusza zapragnie. Jako bonus na zdjęciach jestem ja , odbijałam się w szybie ;-)

Dziękuję wszystkim za udział w zabawie !

16 komentarzy:

  1. Fajne prezenty wymyśliłaś:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja dostałam to cudeńko!!!!!!! Dziękuje Basiu:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prezenciki, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, jakie śliczności. Pozdrawiam walentynkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołki cudnie wyszły ... no i ten dodany ptaszek - całość urocza.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wzory! Fantastyczny pomysł na prezent. Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne aniołki, takie delikatne i jeszcze spersonalizowane! Extra! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń