poniedziałek, 5 stycznia 2015

To juz 6 lat minęło - czas na prezent !

Zaczyna się siódmy rok mojego blogowania .
Jak zwyczaj każe z okazji mojej rocznicy chciałabym podarować komuś prezent.
Ostatnio zdobyłam wzór na śliczne aniołki.

Dla przykładu pokażę wzór wyszyty przez moją córkę dla jej ciotki.


Wzorek wyszyty jest na czarnej kanwie białą muliną, tylko ptaszek jest kolorowy.


Wyszyję jedną literkę, wzorek  do wyboru przez wylosowaną przeze mnie osobę .
Szczegóły do omówienia po losowaniu . Wiadomo, trzeba będzie "troszkę " poczekać. Wyszywanie trwa, zwłaszcza takie na prezent :-)

Piszcie w komentarzach do 20 stycznia czy jesteście chętne ( chętni ). Mój komentarz będzie zamykającym losowanie . Jeżeli ktoś sie spóźni może próbować zapisywać się pisząc do mnie na pocztę , adres w profilu
Losowanie zrobię w ciągu 2-3 dni po zamknięciu losowania. Nie podaję dokładnej daty , bo różnie bywa.

34 komentarze:

  1. Ale rocznica! Gratuluję wytrwałości i oby kolejnych 7 lat minęło razem z nami- czytelnikami :) Chętnie wezmę udział w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tyle lat... Uwielbiam wszelkie monogramy, więc staję w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Piszę sie oczywiście na monogram

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :)
    A ile pieknych prac powstalo przez tyle lat....
    Pisze sie na literke, A oczywiscie :)
    Pozdrawiam i zycze kolejnych blogowych rocznic!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję "^ latek" i życzę kolejnych i duużo weny twórczej.
    Z przyjemnością zapisuję się na "Literkę".
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja też gratuluję i z chęcią się zapisuję życząc kolejnych lat blogowania:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam i gratuluję 6 latek!!
    i oczywiście sie zapisuje.
    Może sie do mnie szczęście uśmiechnie:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy w blogowaniu :)
    Chętnie się zapisuję :) Śliczny prezent :0

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje 6 latek!!!!Cudny prezencik:)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie na rozdawajkę ,także rocznicową:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję rocznicy - szósteczka, to taka fajna cyferka ))
    Aniołkowe literki śliczne ... bardzo jestem ciekawa jak M z aniołkiem wygląda - myślę, że interesująco, ale dopiero jak zobaczę, to się przekonam ... zapisuję się zatem.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow śliczne prace ! Gratuluję wytrwałości i cierpliwości !
    Fantastyczny blog ! <3
    W wolnej chwili serdecznie zapraszam : http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała rocznica! Życzę kolejnych lat blogowania :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu - GRATULACJE to już tyle...... matko, ale ten czas leci. Kolejnych 7 lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy kolejny rok niech będzie pełen cudownych chwil...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje gratulacje, piękna rocznica a wzór aniołka śliczny.pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję rocznicy,życzę kolejnych owocnych lat i zapisuję się oczywiście:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! Tyle lat w sieci... szybko zleciało:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wielkie i ciepłe gratulacje rocznicy:-) Taaakiej rocznicy!
    A przy tym Twój blog to moc pozytywnej energii i mooooc prac wszelakich i ciekawych, i pięknych. Nic tylko zazdrościć tempa działań i sił twórczych. Czyli... sto lat!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wiek Twój blog osiągną - gratuluję! Oczywiście jestem chętna na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka wspaniała rocznica! Gratulacje:) i życzę dalszych pięknych rocznic w obfitości tak pięknych pomysłów zrealizowanych i pokazanych nam tutaj :)
    Chętnie się zapisuję na twój piękny hafcik:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tez staje w kolejce! Super aniolek!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję rocznicy :-)
    Piękny aniołek - i ja ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje rocznicy chetnie zagladam na twoj blog pozdrawiam i ustawiam sie w kolejce po pieknego aniolka.

    OdpowiedzUsuń
  24. A jak dla mnie gotowe.:)
    Przecudny model, więc i kolejka się wydłuża.

    Życzę długich lat . blogowania , nieustającej weny twórczej.

    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje rocznicy, a aniolka przygrane chetnie z literka E.

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę kolejnych owocnych lat w blogowym świecie i z chęcią przyłączę się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej co za rocznica, serdecznie gratuluję.Zapisuję się do zabawy i niezmiennie zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakątek pełen barw też bierze udział w losowaniu - jeżeli możesz to ja jestem chętna na alfabet z aniołkami - dziękuję :)
    26elzbieta56@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie umiem haftować to chętnie przygarnę coś od Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję tylu lat w bogowym swiecie

    niestety widze ze sie spóźniła ,ale to nic
    wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  31. Dalszych owocnych lat czytania i blogowania życzę :) Aniołeczka chętnie przygarnę
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Tez się przymierzam do wyszywania;haftowania:-) dostałam nawet pod choinkę książkę,ale muszę to przetrawić....Wszystkiego co dobre z okazji rocznicy i nie tylko.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję rocznicy!!! Wytrwałości i tylu pięknych wyrobów!

    OdpowiedzUsuń