piątek, 2 stycznia 2015

Pierwsza robótka skończona w 2015 r.

Z nowym rokiem jest tak samo jak ze zmianą nazwiska po ślubie.
Moja lista obecności wyglądała  jakby podpisywały się dwie różne osoby, raz nazwisko panieńskie, raz to nowe, po mężu :-)
Pewnie jeszcze nie raz pomylę  się i zamiast 2015 napiszę 2014.

Skończyłam przód na poduszkę. Pokażę ,  mimo że  nie uprana ale zaczęłam już robić drugi identyczny.Pranie i blokowanie będzie po jego zrobieniu.
Za oknem wichura , pada i jest ciemno.  Wstawiam więc zdjęcie zrobione nocą .


Wg wzoru powinien wyjść kwadrat , mnie wyszedł prostokąt .Szerokość taka jak w opisie 49 cm a w górę tylko 36 cm. Nie umiem tego wytłumaczyć, bo robiłam tak jak w opisie a krateczki   są kwadracikami . Córka będzie musiała coś wykombinować, jeżeli poduszki maja być kwadratowe, albo po prostu uszyć prostokątne .
Serdecznie wszystkich pozdrawiam, dziękuję za wpisy i witam nowych obserwatorów.

23 komentarze:

  1. bedzie sliczna podusia, amoze uda Ci sie przy blokowaniu zrobic z niej kwadrat, ale jako prostokat jest tez super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli mocno naciągnę, to po zszyciu z materiałem w praniu może być problem z naciąganiem, wyjdzie falbanka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda:) Jakiś czas temu robiłaś córce zieloną serwetę. Czy mogłabyś mi przysłać jej wzór? Moja płyta cd nie chce odpalić a jest mi potrzebny dla koleżanki:) Może ciasno robisz i dlatego wyszedł prostokąt:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, ogarnę się, znajdę wzór i przyślę. Już kilka osób czeka wzory, zrobię to hurtem ;-)

      Usuń
  4. Poszewka na podusie będzie piękna, bez względu na to czy prostokątna czy kwadratowa:)
    Pozdrawiam cieplutko i wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne, wow, aż pozazdrościłam. Basiu wszystkiego naj najpiękniejszego i najlepszego w tym 2015 roczku

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Basiu Twoje szydełkowanie, to zapewne też wynika z tego, że jestem w tym temacie mizerna. Córcia będzie na pewno zadowolona, bo piękna będzie podusia. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę głupio napisałam i jakos przekornie mozna to odczytać. Po prostu nie potrafię szydełkować i zazdroszczę tego talentu takim mistrzom jak Ty.

      Usuń
    2. Wszystko pięknie napisałaś ;-)

      Usuń
  7. Poduszka na pewno będzie śliczna ,czekan na końcowy efekt;-{Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny wzór. Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu bardzo ładna ta poszewka. Ja pewnie dorobiłam u góry i dołu po te 6 cm samej siatki z kwadracikami. Może nawet u dołu więcej niż na górze?
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest pomysł, muszę zapytać córkę o zdanie, bo to dla niej .

      Usuń
  10. W Nowy Rok na całego :) oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu co tam prostokat czy kwadrat grunt że pieknie Ci wyszła ta podusia. Pozdrawiam i zycze pomyślnści w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjna i co z tego że prostokąt ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poduszka będzie rewelacyjna.Mistrzostwo .Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  14. Podgoń troszeczkę do góry wzorkiem w krateczkę, dorób troszeczkę dołu ... i kwadracik jak ta lala będzie - i wszystkim mów, że tak miało być!!!
    Pozdrawiam cieplutko.
    P.S. Za miedzą, tzn. u mnie także wieje i leje ... i ja takiej pogody nie lubię, och jak nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie

    Dawno już myślałam nad zmianą nazwy swojego bloga. Do tej pory nazwa "Sielankowe dzierganie" była powiązana z nazwą domu, który budowałam z bliską mi kiedyś osobą. Nadszedł czas aby i od samej nazwy się odciąć. W związku z tym iż mamy Nowy 2015 rok, może to i odpowiedni czas na powyższe zmiany. Zmieniłam nazwę na blogu i w adresie. Obawiam się jednak, że przez to mogę utracić dużo znajomych, których miałam zapisanych. Będę pisała do tych, których adresy blogowe posiadam. Może jednak wszystko
    wyjdzie na dobre. Będę jednak musiała być na nowo dodawana do obserwowanych. Zapraszam wszystkich. Za parę dni Sielankowe dzierganie zostanie zlikwidowane.

    Witam w Sielskim domu na Groniu!
    http://sielskidomnagroniu.blogspot.com/2015/01/zmiana-nazwy-bloga.html

    Rozgość się proszę.
    Pozdrawiam serdecznie. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  16. piekna

    Basiu wszystkiego dobrego w Nowym roku

    ja tez juz pierwsza robotke w tym roku zrobilam i az sie ciesze jak dziecko :) kolejne czekaja na czas... :P

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny motyw, poduszka na pewno będzie ciekawa. Dobrego, twórczego Roku Ci życzę, Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam tak misterną pracę,pięknie to robisz :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ♥
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń