wtorek, 13 stycznia 2015

Makrama mnie wciąga !

Właściwie to mikro makrama , robienie biżuterii z cienkiego sznurka

W sobotę byłam w eMCeKu na warsztatach.

 Jak zawsze prowadziła je Swietłana 

Dostałyśmy cieniutkie sznurki, troszkę koralików. 
Swietłana wciąż wokół nas krążyła , pomagała. 
No i udało się !


Mojej bransoletce brakuje zapięcia. Dorobię je na następnych warsztatach w sobotę.


 Na początku grudnia u siostry w ogródku zobaczyłam na krzakach bzu duże pączki. 
Kilka gałązek zabrałam do domu. Z braku miejsca w pokojach postawiłam wazon w łazience. Dla ozdoby powiesiłam na nich malutkie czapeczki. Gałązki zrobiły prezent , wypuściły  listki . Jedna nawet zakwitła. 
Bez w grudniu !
Śliczny był.  Był, bo po wyrzuceniu choinki przeniosłam wazon do pokoju i kwiaty i liście chyba nie  od nadmiaru światła,  zwiędły i opadły.
Zostało mi to zdjęcie.

10 komentarzy:

  1. Super makrama!!!! Rewelacyjnie Ci wychodzi !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetan ta bransoletka Ci wyszła!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się cieszę, ze makrama ci się podoba Fajnie mieć dobrą nauczycielkę. Trafiłam kiedyś na prace Swietłanki w internecie są śliczne i bardzo charakterystyczne. Możesz ją pozdrowić na następnych zajęciach od wielbicielki jej kunsztu:)
    A twoja bransoletka bardzo fajnie ci wyszła:) jak już tyle zrobiłaś to zapięcie to pikuś:)
    Pozdrawiam serdecznie:) i życzę dalszych sukcesów w makramie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makrama z nici...masakra! Tym bardziej podziwiam! Zbiera Ci się kolekcja biżutek i to nie byle jakich...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam ,bo mnie się aż słabo zrobiło,jak zobaczyłam te wszystkie niteczki;)Czekam na gotową pracę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie utkałaś tę bransoletę! Róże w listopadzie, bez w grudniu, oj płata przyroda figle!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne te bransoletki !!!
    Turkusowa przecudna, ale z drugiej strony uwielbiam zielone koraliki. koralowe również powalają.
    Sama mam zrobione kolczyki ... czekają na wykończenie.:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zadziwiasz Basiu, zadziwiasz a ja podziwiam Twoją determinację i pracowitość. Efekty pokazują, że warto.
    A bez - niesamowite. Następnym razem zostaw wazon w łazience :)

    OdpowiedzUsuń