piątek, 9 stycznia 2015

3/52 - komin i czapka .

Czapka już od kilku dni czekała na komin z którym tworzy  komplet.

Chyba po raz pierwszy korzystałam ze znacznika ( zgubiłam słowo, jak to się nazywa?)

 Wzór "Magnolia" robi się szybciutko
 Dłużej niż czapkę robiłam komin, spód robiłam gładko prawo, górę ściągaczem 2p 1l wrabiając z przodu paseczki.

Tutaj lepiej je widać 
 A tak wygląda całość , zdjęcie na plaskato ;-)

Komplet jest moim trzecim dzianinowym tworem w tym roku  
. Yadis ogłosiła dzianinowe wyzwanie  , ja sie na nie  zapisałam .

23 komentarze:

  1. Chodziło ci o wyrażenie "marker"? Jeśli chodzi o mnie, to polskie słowo jest nawet lepsze. Od razu wiadomo o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. idziesz jak burza z wyzwaniem. Komin i czapka sliczne.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały komplet :-) Cudne kolory - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny komplecik wyszedł - to już trzeci no ,no !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, ale ty masz tempo...super wyszedł i widać, że mięciutki, milutki i ciepły

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny komplet! I wzory na czapce i kolory tego kompletu są po prostu śliczne :) Basiu - wyzwania Ci służą - to już trzeci punkt, jej! Ciekawe, co będzie dalej?
    Miłego dnia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm, jaki miły i z pewnością ciepły. Ładny wzór i piękne kolory. I modelka:-) zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygląda i Ci bardzo pasuje:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, cudne kolorki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny komplecik zrobiłaś. Bardzo podoba mi się włóczka. Kosmatka w fajnym kolorku.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny komplet, bardzo ładna włóczka ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny komplecik. Zapewne bardzo miły w dotyku i cieplutki. Kolorek fantastyczny wybrałaś. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Komplecik idealny na tą pogodę.
    Fajny kolorek - taki mój.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super komplet, świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super komplet wyszedł! W takim to i zima ne jest straszna:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny komplecik!
    I fajną wełnę do tego wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo Ci do twarzy w tym kolorze :) Piekny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super komplet!!! Tak wyszło, że w tym tygodniu u mnie bardzo podobnie kominowo-czapkowo. Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie . http://apozum.blogspot.com/2015/01/czapki-kominy-szyte-i-dziergane-352.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekny kolor i wykonanie:) i kolejny etap wyzwania za nami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo twarzowy komplecik i wydaje się ciepły:)

    OdpowiedzUsuń