czwartek, 13 listopada 2014

Środowo w czwartek.

Gdybym tego posta pisała wczoraj byłby to mój pierwszy wpis po tygodniu.
Zabiegana jestem , goście i takie tam inne sprawy spowodowały moją nieobecność i to że  u mnie w  czwartek jest środa
Środa z Maknetą.


Skończyłam czytać "Papierową dziewczynę" , świetną recenzję możecie przeczytać u Maknety. Czytałyśmy równocześnie, więc co będę się powtarzać, jeżeli sie z nią zgadzam :-)
Teraz jak widać czytam "Uwięzioną", którą napisały  Malika Ufkir i Michele Fitoussi.
Maroko , dwór królewski, zamach stanu, 15-letni pobyt żony generała i jej malutkich dzieci w więzieniu i wszystko to dzieje się kilkadziesiąt lat temu.
Czytam z podnieceniem i ogromna ciekawością.

Robótkowo , skończyłam zazdrostkę, ma chyba  170 cm (nie mierzyłam jeszcze) i czeka na blokowanie , które nastąpi chyba dopiero przed świętami.
Skończyłam też bransoletkę , jest na zdjęciu. Nawlokłam też koraliki na nową. Jeszcze jej nie zaczęłam, a juz w sobotę będziemy na warsztatach uczyć się bransoletek poszerzanych.

Ostatnio najlepiej wychodzi mi szydełkowanie małych gwiazdek, mam ich już więcej niz widać na zdjęciu

1 komentarz:

  1. Ileż to rzeczy pieknych możnaby wydziergać, gdyby doba była dłuższa? Czekam na zazdrostkę.

    OdpowiedzUsuń