poniedziałek, 27 października 2014

Prezenciki dostałam.

Oj, bardzo się Ania denerwowała , że dawno już wysłane przez nią do mnie prezenty z okazji wygranego u niej candy jeszcze do mnie nie dotarły.
Wreszcie są.

Oto obiecana torba.
Aniu, zdjęcie ściągnęłam od Ciebie ;-)
Oprócz niej były kolczyki, śliczna broszka, karteczka do wykorzystania, do naklejenia serduszko, herbatki i batonik.


zrobiłam kilka ujęć bardzo dopracowanych torebkowych szczegółów 
Aniu bardzo dziękuję .
Kto się nie zapisał i nie miał szansy na takie prezenty niech teraz żałuje!

6 komentarzy:

  1. Basiu Gratuluję obfitych cukierasow

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torba :) Ty to masz szczescie!
    Dziekuje za mile slowo, lzej mi sie na duszy zrobilo, bo juz zaczelam watpic w siebie :)
    Pozdrawiam i zycze kolejnych wygranych!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenciki super, podziwiałam juz u Ani na blogu. Gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, bardzo fajna nagroda :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że wszystko dotarło, bo naprawdę nienawidzę takich niedomówień:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń