środa, 27 sierpnia 2014

Wspólnie czytam i dziergam - 7

Bawię się z Maknetą 

 

Dalej dziergam  serwetę, ale czytam już następną książkę.
W ciągu tygodnia przeczytałam Johna Grishama "Uprowadzenie" - jak dla mnie szału nie ma , ale czytało się lekko, łatwo i przyjemnie. Dwa dni i książka odłożona do przeczytanych.
Teraz czytam "Zagubieni" S.J. Boltona.
Nie lubię pisać recenzji książek, tak jak  nie lubię opowiadać o obejrzanych filmach.
Przepiszę tylko jedno zdanie z okładki
 "Mocna narracja, atmosfera niepewności i para "dysfunkcyjnych", lecz zadziwiająco sympatycznych bohaterów składają się na ten trzymający w najwyższym napięciu psychologiczny kryminał" "Booklist"

Na zdjęcie wcisnęła się kosmetyczka o której pisałam wczoraj, zazdrośnica liczyła na chociaż jedno porządne zdjęcie

Witam nową obserwującą i  dziękuję wszystkim za komentarze !
Idę poznawać nowe blogi które poznaję bawiąc się z Manetą i Danutką.

12 komentarzy:

  1. Obie książki zapowiadają sie bardzo ciekawie,a że lubię kryminały to bardzo chętnie ponie sięgnę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę dopisuję do listy.... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Now idzialam te torebke wczoraj, fajna jest :) Moze chcesz dolaczyc do mojej zabawy, lub chocby poinfpormowac dalej o niej? ;)http://mojeszydelkoweprzygody.blogspot.de/2014/08/sniadanie-na-swiecie-spotkanie-drugie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale energetyczna ta serweta ;) Kolorek powodujący od razu uśmiech na twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że serwety już dużo! Kolor ma świetny! A kosmetyczka nie ma powodu żeby być zazdrosna, bo jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyczka zasluzyla na swoje prywatne zdjecia, a serweta wyglada na to, ze bedzie pokaznych rozmiarow :-)
    Pozdrawiam -
    - Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwety przybywa, zapowiada sie pieknie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta zieleń jest obłędnie piękna!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę zapału z serwetą . Kosmetyczna wyszła suuper. Grishama czytałam - faktycznie bez szału, ale jako pociągowe czytadło -ok.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdy w moich dłoniach igła tańcuje z nitką na uszach mam słuchawki i słucham audiobooka - w tej chwili jest to "Ja, Klaudiusz" Roberta Graves'a, a potem będzie druga część, czyli "Klaudiusz i Messalina".

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze uwielbiałam Grishama, przeczytałam wszystko i może to błąd bo teraz za nic nie mogę sobie przypomnieć o czym jest "Uprowadzenie" - muszę poszukać recenzji.
    Twoja zameczkowa kosmetyczka jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainteresował mnie opis książki, którą teraz czytasz. Chyba powędruje na moją listę do przeczytania :)

    Serweta ma piękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń