sobota, 7 września 2013

TUSAL wrzesień 2013 i robótki na regatach !

Spóźniłam się!
Oto moje zdjęcie TUSALowego słoika w otoczeniu koszulek z Bursztynowych Regat Ustka 2013 !

Energa jest sponsorem tegorocznych regat

 Ślubny oczywiście był zajęty rozmową  ze znajomymi żeglarzami. Ja szydełkowałam ;-)


Tak wygląda widok na główki portu w Ustce we wrześniu. W lipcu i sierpniu, zrobienie takiego zdjęcia nie byłoby możliwe. 

Robótkowanie wszędzie gdzie tylko to jest możliwe , to nie jest pomysł Polek . W zeszłym tygodniu na zawodach w małej wsi pod Jarosławcem widziałam panią robiącą szydełkiem duży worek (może torbę). Siedziała obok zawodników z Czech więc sama też chyba stamtąd przyjechała ;-)

5 komentarzy:

  1. Oj najeździ sie ten Twój słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowita pszczółka:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale jest spędzać czas we dwoje:}}}
    Szukałaś mnie,to ja:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba już nałóg..ale taki fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście spóźnienia są dopuszczalne.:)Nie narobiłaś sensacji na plaży?

    OdpowiedzUsuń