czwartek, 19 września 2013

To była "Okazja" w-ewkowie !

Oczywiście z okazji skorzystałam i napisałam u Ewy komentarz. 
Nagrody głównej nie wylosowałam, ale Ewa postanowiła  wyróżnić dwie osoby za komentarz (znalazłam się w tej dwójce)  .
Pozwolę sobie zacytować
"I dla Was  dziewczyny  znajdzie  się jakaś niespodzianka w moim magicznym kuferku…"
Oczekiwałam drobiazgu a dostałam ;-)


 Cztery cudne podkładki, widać tylko jedną!


No to zdjęcie jeszcze raz , każdej oddzielnie
(wiecie jak można równiutko szyć na maszynie? )


 Kosmetyczkę, kto miał w ręce pracę Ewy ten wie jak cudne są Jej prace
Ewo, dziękuję bardzo!!!

 W czasie robienia zdjęć na podkładce znalazły się dwa koguciki. Solniczki, które dostałam od siostry Ślubnego. Muszę je schować, będą ozdobą świątecznego stołu. Jednak dopiero wielkanocnego ;-)

7 komentarzy:

  1. Wspaniałe prezenty - gratuluję Ci Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, pozazdrościłam! Cudne rzeczy dostałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu ... nie sposób nadążyć za Tobą ;)))
    Gratuluję podkładeczek
    Zaglądam... pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudenka Ci sie trafily! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście Basiu zgadzam się co do prac Ewy [ miałam możliwość w realu] tak jak Ty , upominki otrzymałaś wspaniałe pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń