środa, 30 stycznia 2013

Króliczka i jajeczko :-)

Z Wyspy snów  przyjechała do mnie króliczka. Dziękuję !!!!
Sukienka w różyczki, galotki do kolan też w kwiatki, podoba mi się;-)))


Zajęła miejsce przy drukarce.
 No dobrze, drukowania na razie nie będzie ;-)))

Kopertka z króliczką już wczoraj była na poczcie. Ja jednak znowu dostałam w kość od rehabilitantki i ruszyć się nie mogłam nawet te kilka kroków na pocztę. (poczta jest ok 100m od moich drzwi wyjściowych z mieszkania;-))
Juz wcześniej zaopatrzyłam sie w wełenkę do filcowania i by zająć czymś ręce i głowę właśnie za filcowanie się zabrałam.
Długo nie pofilcowałam, złamałam jedyną cienką igłę.



Troszkę jednak zrobiłam  i będzie więcej;-)))

Ilość moich obserwatorów ciągle się zmienia, raz spada, to znowu rośnie.
Witam Urszulę Spręgę  i Hogatę_Rogatą  .

23 komentarze:

  1. Kochana ta króliczka, uwielbiam takie klimaty, zwłaszcza te pantalony :)
    Ty już na Wielkanoc się szykujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka królisia :) a co do filcowania to tez igłe złamałam ostatnio ale to jajo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przynajmniej wiem, że nie tylko ja je łamię ;)
    Królisia fajna... a i wielkanoc już u Ciebie gości

    OdpowiedzUsuń
  4. Króliczek jest śliczny ale to jajeczko.. wow cudowne :)
    Jest tak słodkie że napatrzeć się nie mogę :))
    Pozdrawiam
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny królik ;)
    święta już blisko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Królik, jajko, to już wiosna:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Króliczek fajny. Nigdy nie bawiłam się w filcowanie, ale widzę,że to fajne zajęcie.Coraz bardziej mi się podoba, a jak patrzę na takie fajne drobiazgi, jak to jajeczko to chce mi się spróbowac:)
    Kuruj się, bo wiosna niedaleko i wiosenne spacerki w słońcu.
    :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Królisia przesłodka! A jajo bardzo udane!I bardzo pogodne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Królisia stylowo się rozsiadła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna królisia!!!! jajeczko urocze;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodka królisia i śliczne jajeczko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Królik piękny, mój w częściach czeka na natchnienie i ubranko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne rzeczy , zarówno króliczka jak i jajeczko :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna Króliczyca :D Poczta blisko jest wygodna, pozytywnie zazdroszczę :D sama mam podobnie, jednak by odbierać awizowane musze biegać duuużo dalej. Jajo bardzo ładnie wyszło, nawet utracona igła nic nie ujmuje jego urodzie :D A palce masz całe? Zapraszam Cię basiu do mnie na puzzle :D

    OdpowiedzUsuń
  15. znalazłaś kroliczycy super miejsce, jest śliczna, a filcowane jaja zapowiadają się uroczo

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny prezent, a jajeczka super. Często tu zagladam i się nadziwić nie mogę Twojej pracowitości. Bez przerwy coś tworzysz albo się czegoś uczysz i to z bardzo dobrym skutkiem. Bardzo podobają mi się Twoje prace:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jajeczko zachwycające! zdolne te Twoje rączęta!!! gratuluję fajnego prezenciku. Miłego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne prace zapraszam do siebie origami-pasja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne jajeczka:)Chyba potrafisz wszystko:)

    OdpowiedzUsuń