środa, 6 czerwca 2012

Kto dostanie kwiatki?

Ja wiem, Wy się zaraz dowiecie ;-)
U Kajki w Skarbnicy Duszy przeczytałam o loteriach , losowaniach. I nie był to pierwszy wpis na blogach na ten temat.

Na wszelki wypadek ja zadziałałam wg zasady; kombinuj dziewczyno;-)))
Nie będzie więc losowania.
Komu dam kwiatki ?
Dzisiaj jest 6 .06 a więc imieniny miesiąca.
Postanowiłam więc, że kwiatki dostanie osoba zapisana pod nr 6.
Bez losowania, ale to przypadek, więc też chyba uczciwie ;-)))

Ovillo z blogu Ovillowe to i tamto

Mam pytanko do  wybranej;-)  Czy masz jakieś preferencje kolorystyczne , czy kwiatki mają być raczej płaskie  czy w  przestrzenne , raczej większe  czy wielkości  dwuzłotówki i mniejsze ?
Podaj też  proszę, swój adres pocztowy!

Oprócz Ovillo kwiatki dostaną też wszyscy zapisani. Oczywiście w kopertce będzie tych kwiatków mniej niż dla pierwszej wybranej.

Pierwsi zawsze mają najlepiej , cała reszta dostanie to co przygotowałam ( a dorobić kwiatków  muszę jeszcze sporo)
Najpierw  wyślę do tych, których adresy posiadam w mojej bazie danych;-)
Przysyłajcie adresy!!!

Postaram się wysłać je jak najszybciej, ale same rozumiecie, by zrobić  kwiatki dla jednej zapisanej muszę się sporo nadłubać,
a stosik prasowania czeka;-(

27 komentarzy:

  1. Ale super to wykombinowałaś :))), cieszę się, że jakieś kwiatki trafią też do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie! i do mnie też? kobieto! szalona jesteś :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. masz gest :)
    mój adres już wysłałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. o rety super to też podam zaraz adres...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaaaaaaa wszyscy dostana kwiatki :) ale super to juz wysylam adresik :D
    nie no normalnie zaszalalas!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jupi!!! Dziękuję bardzo!!!
    Kwestię wielkości, kolorystyki i faktury pozostawiam Twojemu wyborowi- lubię niespodzianki i na pewno znajdę zastosowanie dla tak pięknych prezentów :)
    Już piszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jak sie cieszę i ja dostanę coś uszydełkowanego twoimi uzdolnionymi rączkami. Wspaniale jestes Wielka. Juz wysyłam adresik:) Pozdrawiam cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. No wiesz, ale nam dałaś prezent:))))) ja się cieszę przeogromniaście (:)) , bo już wiem na co te kwiatki pójdą:) już się doczekać nie mogę:) dziękuję bardzo (bo chyba tam jestem na tej liście?:)) i gratuluję Ovillo !!! miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu, serdecznie dziękuję, Ty masz wielkie serce. Kwiatuszki dla tylu osób.
    Wiem, że Twoje kwiatuszki są śliczne.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jak to wszyscy? To i ciotka Blue-Anka też?

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooooooo ale super!!! Dziękuję za tak miłą niespodziankę. Może jak popatrzę jak zrobiłaś te kwiatuszki to i w końcu sama się nauczę :))) Już wysyłam maila z adresem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Och tyle kwiatów, podziwiam zdolności i cierpliwość :-) Bardzo sie cieszę, może zrobię z nich girlandę w pokoju dla synka :-) Ja też próbuję trochę szydełkować kwiaty, lecz jako początkującej szydełkującej idzie to dość wolno i z różnym efektem, pozostawiającym czasem wiele do życzenia...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wierzę, dosłownie mnie zamurowało jak przeczytałam że każdy z nas dostanie kwiatuszki. Ja już nie mogę się doczekać kiedy będę miała je w rączkach:) Masz wielkie serce.
    Ściskam mocno i adresik zaraz podsyłam

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowych też dotyczy wygrana ? :)
    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślij adres, czekam, ale proszę napisz coś o sobie;-0

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu zaglądam, czytam, podziwiam i nadrobię zaległości w komentowaniu. dziękuje za mile słowa u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. wszyscy dostaną? ale prezent :)) dziękuje :D zaraz prześlę adresik

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje a co losowania to zdania są podzielone...
    Oczywiście uważam że to bzdura.
    Nagrody proponowane na blogach są małej wartości.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej czyli rozumiem że i mnie się poszczęściło i dostanę kwiatuszki :-)
    niesamowicie się cieszę ..
    i już biegnę pisać maila
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. ha! to i ja dostanę??? suuuuper!!! dziękuję!!!! już podsyłam adres :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla wygranych;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałam o tych losowaniach na innych blogach. Nieźle wykombinowałaś :) Też będę musiała coś wymyślić na zakończenie mojego candy... Gratuluję wszystkim !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej, Kochana, wszyscy? Przecież te kwiatki będziesz dziergała tygodniami! Ja w każdym razie dziękuję Ci za zabawę i gratuluję głównej wybranej :)

    P.S. Mam nadzieję, że nie psuję Ci niespodzianki, ale gratuluję wygranej w candy Wagi Ciężkiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co tam, nie obiecywałam,że tych kwiatków będzie duużo.
      Po prostu, te które później dostarczą adresy będą musiały troszkę poczekać;-)
      O losowaniu już oczywiście wiem, już nawet wybierałam papiery w Magicznej kartce;-)

      Usuń
  24. To dopiero zrobiłaś nam niespodziankę :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Basiu, zapraszam do zabawy - szczegóły u mnie;)

    OdpowiedzUsuń