czwartek, 8 grudnia 2011

Kalendarz.Serca.

Rok się kończy wszyscy zaopatrujemy sie w kalendarze.Ja mam następny kalendarz wydany przez UUTW
"Badam się -jestem pewna"
Na pewno wiele osób zna film "Dziewczyny z kalendarza"
My też za sprzedaż części kalendarzy kupimy kanapę na oddział onkologiczny nowo zbudowanego szpitala w Słupsku (budowano go tylko 20 lat).
Powinniśmy mieć ok 5 tys za ich sprzedaż.

Przez kilka kolejnych spotkań sekcji rękodzieła na Uniwersytecie robiłyśmy ozdoby choinkowe.
Ja szyłam serduszka.



Ozdabiałam piernikowe ludziki.



Ostatnio odwiedza mnie listonosz.
dostałam puszki od Sylwii
i aniołki żelowe zakupione u Asi.

Czekam na Tulana, wreszcie zawędruje do mnie.
Wylosowana zostałam też u Janielki i w Opowieściach z Zielonego Kufra. Od kury D również przesyłkę dostanę;-)
W Zakurzonej półce otrzymałam 30% zniżkę na zakup książek w wydawnictwie Znak.
Dzisiaj w skrzynce leżało awizo. Jestem ciekawa od kogo?

8 komentarzy:

  1. Witaj,super pomysł z kalendarzem, ale Ciebie chyba nie ma na tym zdjęciu? Gdzie można kupić ten kalendarz? film był świetny,obejrzałabym chętnie jeszcze raz! Serducha super i same dobre wiadomości u Ciebie:D Spóźnione życzenia imieninowe , wszystkiego najlepszego! ( w końcu wróciłam do żywych z zasilaczem do laptopa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udane te serduszka, pięknie wyglądają!!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne serduchowe ozdoby...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne serduszka, a pierniczek dosłownie rewelka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej Tulana i innych zabaw;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja Tulana w końcu kupiłam ;)
    Serduszka śliczne, ale piernikowy ludzik podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń