czwartek, 22 grudnia 2011

Dostałam życzenia!

Wstyd mi się zrobiło, gdy zaczęłam dostawać życzenia na karteczkach zrobionych przez nadające je;-) Ja w tym roku nie zrobiłam ani jednej.

Od Janeczki dostałam życzenia i prezent.Śliczną zawieszkę.Wystroję się na kolację wigilijną.Janeczko, dziękuję!





od Gosi (Gosieńko,wybacz, ale nie umiem Cię zlokalizować, bardzo się wstydzę tego)karteczka jest śliczna, zrobiłam zdjęcie i z przodu i z tyłu kartki.Gosiu, dziękuję!



od bebezet, skromna, elegancka, godna zainspirowania się nią;-)Beato, dziękuję!



karteczkami od rodziny raczej się nie chwalimy, ale moja Córka sama ją zrobiła.Córeczko, gdybym miała kiedyś zamawiać kartki, to tylko u Ciebie!



dostałam też od niej śliczny wisiorek i bransoletkę.





Witam nowe obserwatorki;-)))

Właśnie w tej chwili Ślubny przyniósł mi przesyłkę od ABOKU, wylosowała mnie w ostatnim swoim candy;-)

3 komentarze:

  1. Śliczne :) Basiu zdrowych i wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, życzę miłych i radosnych Świąt!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki z mnóstwem życzeń!

    OdpowiedzUsuń