poniedziałek, 5 września 2011

Kiermasz dla Zuzi (2)

Gdy moja przyjaciółka Danusia dowiedziała się,że wysyłam fanty na kiermasz przyniosła cztery zrobione przez siebie aniołki.


Wykrochmaliłam i przygotowałam do wysłania.


Nie chcąc być gorsza też wydziergałam aniołki. Moje są płaskie. Największy nie zmieścił się na arkusz A4. Można je wykorzystać np. naszywając na poduszki lub serwetę;-)

Wczoraj w moim bloku nie było prądu. Zdjęcia robiłam zupełnie po ciemku.
Ale zaadresowałam kopertę, bo rano gdy tylko otworzą pocztę idę wysłać list.
Ciekawe, jak zniosą podróż wykrochmalone aniołki;-)

16 komentarzy:

  1. Powinno być dobrze z aniołkami ... ja kiedyś zamawiałam u jednej osoby i dotarły do mnie piekne, dumne, więc wydaje mi się, że aniołki taką podróż zniosą bezboleśnie, zwłaszcza, że pędzą, aby pomóc małej Zuzi. Ode mnie też fanty lada moment wyfruną ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz pochwalić od nas Danusię za piękne aniołki :)
    A Twoje cuda...nie spodziewałam się ze są tak wielkie!Śliczności!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ pięknie i anielsko:)Podobają mi się bardzo wszystkie.Ale fascynuje się tymi robionymi na płasko przez Ciebie.Są przepiękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale anielsko u Ciebie,
    piękne aniołki, wszystkie,

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne Anielice :) ja juz troszkę czuję zapach świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały orszak aniołkowy, niech opiekują się tymi, którzy je przygarną

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne aniołki, i te przestrzenne. i te płaskie. I na piękny cel przeznaczone. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne i mają cudowne przeznaczenie :) i napewno dotrą całe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej Anioły, jak nic zaraz BN

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie anielsko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Anioły na pewno otulą kogoś swoją opieką... Mnie do pomocy dla Zuzi udało się namówić moją siostrę, która wyszydełkowała otulacze na telefon, a ja kończę szal :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne anioły, miło na nie patrzeć. Piękne masz serce Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie zniosły podróż, wabią teraz potencjalnych środowych klientów w gablocie, która nigdy nie widziała takich cudowności:) jeszcze raz dziękuję za wszystko, Tobie, Danusiu, również:)))

    OdpowiedzUsuń