wtorek, 12 kwietnia 2011

Szczęściara, jaja i kurczaki ;-)

Wczoraj wylosowała mnie PAKMA. Dostanę od niej przydasie;-)

W sporym pudełku pełnym przydasi, które dostałam od Morsi i Gillanka był malutki zestaw do wyszycia zawieszki. Właśnie ja zrobiłam, będzie więcej, bo podoba mi się;-)))



Od dwóch dni zwijałam kwiatki i upinałam wstążki na styropianowych jajkach.





Powiedzcie mi co mam zrobic z kurczakami, które wskoczyły na leżaki i wcale nie chcą pomóc w dalszych przygotowaniach do świąt;-)

18 komentarzy:

  1. Kurczakom należy sie ostra reprymenda!!! Tak się opalać gdy inni pracują? Skandal!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaja OK ,ale czy w Polsce jest słońce do opalania...?
    Jeśli nie,to wyślij je do mnie na Sycylije.U nas ci słońca do woli.

    OdpowiedzUsuń
  3. no....jeśli chodzi o kurczaki to chyba nic na siłę...poczekać aż przy pracy naprodukuje się okruszków-niech dziobią ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaja na krzesłach są absolutnie nie do pobicia!Ale wszystko, co pokazujesz na zdjęciach jest fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza zawieszka, a ten kosz z kwiatkami jest mistrzowski

    OdpowiedzUsuń
  6. przyślij je do mnie u mnie mogą sie wylegiwać bez końca :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha, ha ,ha i taka reakcja mi się podoba;-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te Twoje prace.... Kwiatki rewelacyjne - jak Ty je robisz są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wsadź łobuziaki do koszyka, może stamtąd nie uciekną :) albo będą robić za kwiatki. Są przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te Twoje prace:)
    Dziękuję za przecudny podarek w postaci zawieszek jajecznych i serwetek:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Lorena

    OdpowiedzUsuń
  11. ja swoje zasadzilam do koszykow bo tez sie jakos szwedaly bez celu po domu
    prosze ci ezrob jakis kursik robienia tych kwiatkow bo mnie ciekawi nieziemsko

    OdpowiedzUsuń
  12. No, po prostu świetne! Wyrzuć kurczaki na słoneczko!

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie! Kurczaki się wylegują, a tu tyle pracy przed świętami! :):):)

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przygotowania do świąt idą u Ciebie pełną parą:)
    Śliczna zawieszka, a kurczaki może w końcu zdanie zmienią hehe

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahaha to leniwce jedne;) A może one jak wino chcą być lepsze od tego leżakowania;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz pogoda nie może być inna:)
    Przepiękne te koszyczki, takich jeszcze nie widziałam!!!
    Życzę spokojnych i pogodnych Świąt

    OdpowiedzUsuń