piątek, 11 marca 2011

Łapanie licznika.

U mnie jeszcze łapania licznika nie było ;-)
Więc może teraz. Już niedługo pojawi się na moim blogu mnóstwo trójeczek. No może nie tak niedługo, ale do świąt, jeżeli będziecie mnie często odwiedzali ....

Drobiazg wiosenny dostanie osoba od której list jako pierwszy dotrze na moją pocztę;-) Oczywiście w liście musi być zrzut z ekranu lub zdjęcie(a oto mój adres- b.piasecka@op.pl )


Tradycją się pewnie stanie, że pokazuję rozpoczęte prace;-)
Robię dwie. Serduszko z zającami już znacie, robię teraz drugie, białe na zielonej kanwie. Druga praca to kurza rodzina w jajku;-)



Wyszywam pomarańczowym kolorem, a nie brązowym jak wyszło na zdjęciu;-)

Grono osób obserwujących moje poczynania wciąż się powiększa, witam Wszystkich.
Dziękuję też za miłe komentarze, staram się odpisywać w komentarzach ;-)))

25 komentarzy:

  1. Ładnie hafcik się zapowiada. Bardzo lubię takie jednobarwne
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech,szalona...
    Praca wielkanocna wre:)Oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. łapanie licznika
    moze ja złapie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurza rodzinka zapowiada się ciekawie. Już mi się podoba. i ten kolorek. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tej kurzej rodzinki;

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny haft. Ciekawe kto złapie licznik

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyhaftowany kogut, to i reszta kurzej rodziny będzie piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dendrobium, chcę pozbyć się "przedwojennych" mulinek, dlatego w tym roku robię na Wielkanoc wzory jednokolorowe.
    Ewela, masz rację, mąż też tak mówi, szalona;-)
    Agatko, łap licznik, jeżeli złapiesz,to powiesz co Ci zrobić;-)
    Agnes,Iwonna, cieszą mnie te wzorki;-)
    Eve-jank, ja jestem ciekawa, kto będzie chciał łapać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danielo,nie zawsze krzyżyki wychodzą mi równe, ale kogut i mnie się podoba;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przystojniak z tego koguta.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie Ci wychodzi. Moje jajo też pomarańczowym kolorem wyszyłam. Drugie jest czerwone, a trzecie fioletowe.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. a gdzie masz podgląd licznika bo niewiem jak daleko jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  13. Drób w krzyżykach jest dla mnie zawsze ciekawy. Ten Twój po prostu mnie urzekł. Przepiękny kur!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. kogucik jak zywy normalnie.a licznika bede pilnowac bo lasa jestem na prezenty

    OdpowiedzUsuń
  15. Tojatenia, też planuję kilka wyszyć, ale na razie to tylko plany...
    Agatko, licznik jest lewej szpalcie, zupełnie na dole;-)Brakuje jeszcze około 1,6 tys wejść, zdążyłabyś znaleźć, ja się pospieszyłam
    Aniu (pracownia-filcer),Kogut jest najfajniejszy, dlatego powstał pierwszy;-)
    Mamuska, możesz jeszcze dać na luz, jeszcze daleko do łapania;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny hafcik! Bardzo lubię tego rodzaju wzory. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hafcik piękny.Już piękny.A co dopiero, jak każdy krzyżyczek znajdzie się na swoim miejscu...!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cyber Julka, tydzień dłubię jednokolorowe wzory i już tęsknie za wielokolorowymi;-)
    Tkaitko, kusi mnie by chociaz jeden już teraz wykończyć (dokończyć), jeżeli wyjdzie zadowalająco ładnie, chętniej będę dalej dłubała;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny haft:) Żałuję że tak nie umiem :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Igraszki z włóczka, jeszcze w tym tygodniu jeden hafcik dokończę;-)
    Ivalia, ja dużo rzeczy nie umiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały ten kogucik...wiosennie,aż miło dla oka:))
    Czy to monochrom Isabelle Voutier ?
    Pozdrowienia serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Xgalaktyka, niestety nie wiem, ktoś wrzucił wzór na jakieś forum, ktoś komuś przekazał... i wzór żyje własnym życiem;-)
    Fakt,jest w jej stylu.

    OdpowiedzUsuń
  23. haft ładny i już taki wiosenno-świateczny

    OdpowiedzUsuń