czwartek, 23 grudnia 2010

Znowu prezenty ;-)

Poszłam wczoraj wieczorem na pocztę.
Rzut oka na adres nadawcy i wiem, to koperta od Zosi .
Masz rację Zosiu, już nie zmarzną mi stopy



Takich pantofelków juz dawno nie miałam, bardzo ogrzały mi wczoraj wieczorem nogi;-)

Nie zmarzną ręce;-) Kilka lat temu zrobiłam sobie mitenki, ale tak jakoś rozciągnęły się. W tych będzie cieplutko. Mitenki noszę nawet w mrozy, bo wygodniej,nie trzeba co chwileczkę rozbierać, więc nie gubię je;-)))



O Twoich frywolitkowych pracach nie wiem co napisać, są bardzo śliczne ;-) Przysłałaś ich tak dużo, dziękuję Ci bardzo!!!





Zosieńko dziękuję,że o mnie pamiętasz, latka lecą;-)))

12 komentarzy:

  1. Taka Zosia to skarb ze swoimi umiejętnościami! A Twoje mitenki są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że przesyłka dotarła i wszystko pasuje :)
    Zdrowych, pogodnych Świąt w gronie rodzinnym :)
    I STO LAT!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. oj,tych ciaputków to Ci zazdroszczę...achhhh...super

    OdpowiedzUsuń
  4. ani lapki ani stupki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, wszystkiego najlepszego z okazji Swiąt dla Ciebie i Twoich Bliskich!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosia ma wielki talent, gratuluję ślicznych prezentów ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Barbaro!

    Pachnace piernikiem i swierkowa galazka zyczenia Wesolych Swiat oraz szczesliwego Nowego Roku!

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe prezenty otrzymałaś!

    * * *
    Życzę ciepła na nadchodzące dni świąteczne i energii do działania w nowym roku!

    Pozdrawiam świątecznie,
    Agnieszka z decou-galeryjki

    OdpowiedzUsuń
  9. Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie rodzinnym, wszelkiej pomyślności oraz spełnienia marzeń... życzy Olenka_ja

    OdpowiedzUsuń
  10. Beztroskich, spokojnych i zdrowych Świąt w gronie najbliższych!
    Daniela

    OdpowiedzUsuń