poniedziałek, 27 grudnia 2010

Tak było...

Właściwie to jeszcze tak jest ;-)

Pisałam w komentarzu u Zuli, że nadszedł czas chwalenia się prezentami... najpierw jednak kilka świątecznych dekoracji.



Choinka sztuczna, ale na niej słoma, filc, drewno, gwiazdki i dzwonki szydełkowe.
Na stole dwie szklane choinki ze słodyczami i biały aniołek-dzwoneczek.
W przedpokoju, malutka tacka ze słomy z orzechami i bombkami.



Błyszczące bombki nie zawisły na choince, włożyłam je do kosza. Wczoraj jeszcze w ramach odstresowania zrobiłam cztery karczochy. To są jedyne jakie mam. Przed Świętami zrobiłam ich ponad 20 i wszystkie poszły do innych domów, cieszy mnie że podobały się.
W domu, gdzie mieszka żeglarz, motorowodniak, modelarz trudno zrobić wystrój w którym nie byłoby widać elementów morskich. Aniołki-dzwonki stanęły koło modelu Zawiszy Czarnego.



Stojące w wazonie świeże gałązki,są prawie nie przystrojone. Same są ozdobą;-)
Te malutkie, śliczne świeczki miały być zapalone na kolację wigilijną, niestety moje roztargnienie spowodowało,że niestety nie były. Przed kolacją, właściwie to cały dzień byłam bardzo zdenerwowana, rozkojarzona , czepiałam się wszystkich o wszystko.Denerwowałam sie okrutnie... i po co... i dlaczego?



Mam mnóstwo dzwoneczków z tematyką świąteczną, część z nich stanęła na półeczkach w szafce pod telewizorem.

w przedpokoju wisi kalendarz adwentowy, w sypialni kartki od Was;-)
Elu, dzisiaj przyszły życzenia od Ciebie dziękuję ;-)))
Dziękuję za wszelkie życzenia ,te które do mnie dotarły i te które wyrażane były tylko w myślach, ja takich wysłałam najwięcej;-)))

Dzisiaj przeglądam wełenki, dostałam cudny prezent i przerzucam się na robótki wełniane...ale o tym jutro ;-)))

17 komentarzy:

  1. Ociupinkę się rozmarzyłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne świąteczne dekoracje! Szklane choinki pełne smakołyków są cudowne! Świetnie łączą praktyczną i dekoracyjną funkcję.
    Ja też zrobiłam sporo bombek - karczochów i mieszkają teraz sobie na różnych choinkach. Dla siebie będę musiała dorobić w przyszłości ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. I po co się było denerwować ... wszystko jest tak jak powinno być, tak jak lubisz, tak jak Tobie się podoba ... to jest najważniejsze! Ale śliczne świeczniki (a ja w pierwszej chwili myślałam ,że to ciasto:)).
    Pozdrawiam poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choinka, ozdoby, dzwoneczki.... Jak nastrojowo - Świątecznie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś takiego jest w świąteczne dni - chyba Zły się cieszy, jak nam przeszkadza w pięknym ich przeżywaniu :/
    Ale wystrój masz piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie :)
    Pozdrawiam poświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. divne božićne dekoracije draga barbara:)))....
    M...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wizytę i życzę powodzenia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tematyka morska jest mi też poniekąd bliska ;-).Bardzo świątecznie u Ciebie, a najbardziej podobają mi się półeczki z dzwonkami.Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajkowy ,swiateczny wystroj,,,,,swieczuszki przepiernikowe.Duzo radosci ,spokoju i milosci zycze!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne ozdoby.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świeczniki są wręcz smakowite!

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko piękne :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne dekoracje tworzą nastrój! Tak lubię!

    OdpowiedzUsuń