środa, 8 grudnia 2010

Już za chwileczkę, już za momencik...

i ja będę miała kalendarz adwentowy;-)

Rychło w czas;-)))

Gdy tylko przejrzę blogi z czytnika, będę szyła resztę woreczków. Potem złożę wieszaczek. I znowu odłożę wszystko na kilka dni... sama otworów w ścianie nie wywiercę. W tym tygodniu mąż wraca z pracy dopiero w niedzielę wieczorem.



Pogadam sobie;-)
Aneladgam, tak żeby brać udział w zabawie na portalu Polki scrapują trzeba być zalogowanym.

Do wszystkich komentujących moja wymiankę.

Miodzio w serducho najpierw nalały mi Babeczki biorące udział w wymiance. Teraz miód leje się strumieniem gdy czytam pochlebne komentarze u mnie i na blogach biorących udział w zabawie.
Mała rzecz a cieszy;-))))

Witam nowe Obserwujące!!!

15 komentarzy:

  1. Ja jestem stara obserwująca, ale dawno u Ciebie nie byłam.Gratuluję fantastycznej wymianki - bo już gdzieś o niej czytałam.
    I pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez już jestem stara obserwująca, prawie. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja od niedawna obserwuję Twój blog Basiu i sprawia mi to wielką przyjemność. Już się nie mogę doczekać tego kalendarza:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No bo wymianka była naprawdę z pomysłem :)
    Tak mi rób co roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do zdjęć z wymianki dotarłam dopiero teraz. Ależ śliczności przygotowalaś i dostałaś! Bardzo jestem ciekawa tego adwentowego kalendarza... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super,ze juz skonczyłas haftowanie! Gratuluje! Ciekawi mnie bardzo ten wieszaczek. Zwlaszcza, ze uwielbiam łośki:) No i juz mnie meczy jak ostatecznie bedzie wygladal Twoj kalendarz?
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, ale zapowiada się piękny kalendarz i jaki fajny łosiowy wieszaczek. Strasznie mi się podoba i już nie mogę doczekać się jego końca :) CUDOWNY będzie. Pozdrawiam, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rychło w czas ;) Ale i tak ja mam lepsze wyniki - wciąż nie skończyłam zająca wielkanocnego ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ sympatyczny łosiowy ryj! ;-)) Superrr będzie kalendarz. Tym bardziej, że raczej go nie zużyjesz... ;-))
    Na listę do cukierka jesteś wpisana i życzę szczęścia! A obserwującą blogger nie chce mnie zrobić... no trudno - innym razem.
    Pozdrawiam cieplutko spod śniegów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten łosiowy wieszaczek jest bardzo intrygujący. Basiu, rób szybciutko woreczki i pokazuj kalendarz, bo ciekawi mnie bardzo efekt końcowy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu nic nie uadłao mi sie wymyślic z gwiazdkami
    :-(
    publikuje jak dostałam
    a na twój kalendarz czekam czekam

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja przyszłam pogratulować wylosowanego u mnie Śpiocha (potrójne candy w blogu "bez pośpiechu")
    Pozdrawiam i proszę o kontakt:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu napisz do mnie : m.czarnulka@wp.pl
    przyślę Ci hasło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Barbaro,masz obłędne zdjęcie na profilu, skusiło mnie to jestem,witaj.Mogę zostać ????

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiuuuuuuuuu! Melduję - że zadanie wykonane - znaczy praktycznie wykonane - zapraszam do mnie! MOże mi pomożesz rozwikłać pewną zagadkę ;)

    Buzialki
    M.

    OdpowiedzUsuń