niedziela, 14 listopada 2010

Moja wymianka , po raz kolejny;-)

Obiecane opisanie spotkania fajczarskiego musi poczekać do jutra;-)

Dzisiaj ważniejszą sprawą jest wymianka. Do 15 listopada każda z nas ma otrzymać swoje fanty.
Wiem,że otrzymały:
Mareju
Dziurka
Aneladgam
Oaza
Świat Amalii
Miejsce Sympatycznych Klimatów
Lucyna
Edi
Madziorek
Agajaw
Tukara
Janeczka
Agnieszka MD
ABOKU
Trzpiot
barbaratoja
Elziutka
as_mimosa
Mazionta

Do następujących osób zostały wysłane przesyłki;

Abaszka


Czekam na wiadomości o otrzymaniu przesyłek lub ich wysłaniu ;-)))

Podziwiam te dziewczyny, które organizowały wymianki z większa ilością osób;-)))
Ten wpis będę jeszcze dzisiaj edytować!!!
Oczywiście pokręciłam daty, myślałam że dziś jest 15.11. Tukara, dzięki;-)
Trzpiocie, poprawiłam;-)

6 komentarzy:

  1. Basiu muszę sprostować, ja nie otrzymałam za to wysłałam- Edi przysłała mi maila, więc wiem, że paczucha dotarła. ja czekam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Basienko jutro 15 listopada mamy........nie denerwuj sie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli do ciebie przesyłka doszła to do Elziutki
    też wysyłałam obie równocześnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, przed chwilą był u mnie listonosz i dostałam cuda z okazji Twojej wymianki. Teraz trzeba będzie to jakoś przetworzyć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Melduję, ;) że ja również już otrzymałam przesyłkę. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, dzisiaj dostałam. Przywędrowała aż z Madrytu :D Obfocę te cuda jak tylko się do nich dorwę, czyli po powrocie do domu :P

    OdpowiedzUsuń