czwartek, 7 października 2010

Krzyżyki , niespodzianka i ciąg dalszy Akcji - Różowa wstążeczka ;-)

Troszkę znużyło mnie wyszywanie kalendarza. Wczoraj zrobiłam dwa małe motywy świąteczne.Skąd wzięłam wzory... nie pamiętam, znalazłam gdzieś w necie, może na stronce którejś z Was, nie pamiętam. Podobają mi się więc będzie ich więcej. Do czegoś je wykorzystam;-)






Obydwa wzorki robione były na tej samej kanwie, zdjęcia robione w tym samym miejscu, nie wiem dlaczego kolor wyszedł tak różny;-)


Mam szczęście losowaniach, również u helksy byłam wylosowana i własnie wczoraj otrzymałam przesyłkę;-)



Z ogromnym zaciekawieniem oglądałam karteczkę specjalnie dla mnie wykonaną. W środeczku napisane są miłe słowa.
Aniołek zrobiony został na plastikowej kanwie, zawiśnie na choince. Dostałam tez mulinki Anchor, niestety diabeł ogonem je nakrył i do zdjęcia stawiła się tylko jedna;-))
Bardzo dziękuję;-)))


Również Skrzatka tak samo jak w zeszłym roku proponuje
"różowe candy".
O szczegółach można poczytać u Niej na blogu
W zeszłym roku bawiłam się świetnie moja misia z różową kokardką została nawet wyróżniona;-))). Dostałam wtedy to;-)
Czy coś w tym roku zrobię? Jeszcze nie wiem, zalatana jestem okrutnie, ale na badanie znalazłam czas;-)))

10 komentarzy:

  1. Pokazujesz śliczności!!!!A odnośnie jakości zdjęć - ja tam jestem nawet mniej niż amator, ale w moim aparacie zapala się taki czerwony prostokącik ,czekam aż będzie zielony i dopiero wtedy wiem, że powinno być dobre zdjęcie.
    [Syn mi tak tłumaczył odnośnie komputera :mama, daj mu pomyśleć.To samo ja do Ciebie odnośnie aparatu - Basiu, daj mu ...etc.].

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikołaj mnie całkowicie rozbroił ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafciki urocze i gratuluję wygranej :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pracki, a od helksy trż dostałam cudne prezenty. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu - nawet nie wiesz, z jaką przyjemnością popatrzyłam na Twoje świąteczne wzorki. Uwielbiam te proste formy! Po prostu śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli Swieta pod znakiem krzyzykow :))Pozdrawiam Cie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już rozpoczęłaś prace nad motywami świątecznymi? Choć widzę, że te zgrabne hafty wymagają wiele wkładu i czasu, kalendarz mnie zaintrygował:)Śliczne podarki listonosz Ci znosi, masz wiele radości:) Pozdrawiam i dziękuje serdecznie za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace tworzysz;)) kalendarz adwentowy już teraz ładnie wygląda- co dopiero w całości;)) Urocze są te maleńkie jelonki. Pozdrawiam serdecznir;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wzorki, Mikołaj bardzo wysportowany :)
    Gratuluję prezentu! Ja tez od helksy będę miała niespodziankę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń