wtorek, 21 września 2010

Chcecie to wierzcie...

...chcecie nie wierzcie, ale to ja jestem właścicielką tego ślicznego medalionu



( Milla wybacz, podprowadziłam Ci zdjęcie, ale aparat padł.)

Milla, dziękuję, bardzo.
Przymierzałam go już do płaszcza jako broszkę, z satynową wstążką jako medalion. Podoba mi się coraz bardziej.Cudny miałaś pomysł wysyłając go do mnie;-)))

Pod postem u Milli w komentarzu chwaliłam kolczyki. Dalej mi się podobają, ale do młodszej buzi, gładszej szyi.
(Odwołuję fragment o gładszej szyi, tę akurat mam bez zmarszczek;-)))

12 komentarzy:

  1. Głowy Ci Basiu za to kradziejstwo nie urwę... Cieszę się, że Ci się spodobało to coś... Kolczyki pojechały do innej blogerki, jako pocieszajka w moim ostatnim candy... ale jeśli masz na takie ochotę, to może się na wymiankę jakąś zmówimy... maila mojego - jakby co? masz;)
    Pozdrówki - Milla

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny, bardzo elegancki medalion:-)
    Pozdrawiam serdecznie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku a ja ciągle,chwale i chwale zdolne łapki ale jeszcze nigdy nic nie dostałam :)
    Teraz już przynajmniej wiem u kogo chwalić ;)/żartowałam/ :) Medalion jest cudny a Twoja szyja też niczego sobie. Widziałam kiedyś na zdjęciu i wyglądała na bardzo młodziutką :)
    Basiu cieszę się, że trafiło Ci się takie cudeńko a i wierzę Ci, że jesteś jej właścicielką ;)
    Buziaki od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sympatyczny drobiazg.Tyle, ze na zrobienie takiego drobiazgu trzeba poświęcić całkiem dużo czasu - i dopiero wtedy jest taki sympatyczny:)
    Cieszę się, ze jesteś w domku.Jeszcze trochę i będziesz blogować...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny, elegancki ... :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo pomyslowo zrobiony,nawet nie przyszloby mi do glowy zeby tak szydelkiem obrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny!! Elegancki i z klasą:D Dla kobiety z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny medalion! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wierzę , podziwiam i zazdroszczę. Medalion jest śliczny, a zarazem bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  10. oj,cudny...bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń