piątek, 11 czerwca 2010

Chwalę się!!!

Mam czym to się chwalę.

Odebrałam z poczty dzisiaj przesyłkę, sąsiadka dostała dla mnie od paczkonosza drugą.
Żeby nie było,że tylko otrzymuję to ja dzisiaj też jedną wysłałam. (Lacrima - przedłużyło się troszkę, ale poszło! )

Okazało się, że w podaj dalej nie trzeba bardzo długo czekać na przesyłki, ja mam już drugą;-)
Reni, przesyłka doszła, dziękuję. A w przesyłce od Reni było to;



Gwoli wyjaśnienia; dostałam serwetkę, na której już dzisiaj stał kubek z kawą. Broszkę szydełkową, którą od razu przypięłam do katanki i tak zrobiłam zdjęcie. Widokówkę z pozdrowieniami z miejscowości Góra. Jeszcze nie zdążyłam dowiedzieć się więcej o tej miejscowości poza tym co przeczytałam na karcie. Ale zaraz to zrobię;-) Dostałam jeszcze kawy, ale jak to napisałam, zakosił je mąż i tyle widziałam;-)

Druga przesyłka to paczka od córki. Też się pochwalę, bo robi Ona śliczności, tym razem dostałam myszkę. Trzy książki i materiał w papryczki też znalazły się w paczuszce. Książki dołączą na półkę do innych, a ja postanowiłam tego tez się nauczę. Albo chociaż spróbuję;-) Z materiału w najbliższym czasie powstaną zasłonki do kuchni.






Tak na koniec wstawię zdjęcie mojej robótki, troszkę, troszeńkę przybyło, ale ja nie mam czasu krzyżykować, rozpakowuję przesyłki;-)

10 komentarzy:

  1. no to trzeba bylo meza sfotograf. z podebrana kawa jak ja pije hahaha,coraz czesciej wyaje mi sie te ksiazki robotkowe to z latami wielki skarb.mycha zabawna ;) a moze corka tez ma swoj blog gdzie mozna podziwiac jej dziela :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie masz ciągle dostajesz prezenty :)
    Obrazek tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że posiadasz bardzo zdolne łapki :)
    Pozdrowienia od anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne przesyłki, myszka jest urocza. A obrazka trochę przybyło, rośnie coraz ładniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myszka jest przeslodka! Czekam na ukończenie obrazka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, Twoja robótka nabiera "kształtów".
    Mysiaczki jak cukiereczki.
    jestem zachwycona nowym szablonem. Elegancki i wyrazisty.
    Pozdrawiam.
    U mnie dopiero skończyła się burza z piorunami i ulewą jakiej odkąd tu mieszkam nie było.
    Jedyna pociecha, że jest chłodniej i świeżo.
    Pozdrawiam. Azalia

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności dostałaś :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podskoki do nieba bez batuty! Ale masz fajnie:)))
    Śliczne prezenty i bardzo ładny obrazek.Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłe prezenty. Ale mnie powaliła myszka- jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj masz czym się pochwalić :) Bardzo, ale to bardzo wpadła mi w oko Twoja myszka, taka słodka. A obrazek tez mi się bardzo podoba, kończ go, bo jestem ciekawa efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń